27november

trettioförstejanuari: dance in the dark- ParkLane

Kategori:

Igår var en lite förvirrad dag. Eller nej, jag var virrig igår. Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle gå ut vart, hur, när och med vem. Men det slutade iaf så att jag drog till Rynner först. Tittade på när Frasse, Thell och Jim spelade Fifa, (det var party kan jag lova) Som sedan ledde till ölkartong på huvudet. Jag vet inte riktigt hur.

Sedan drog vi till Babar (ovanligt värre, då Mike jobbar) då Elise, Baxman, Robin med fler joinade. Där träffade jag Sandra från högstadiet med, askul! visade sig att stor del av CityGross Ytterbys personal- insatsstyrka satt precis bredvid oss. Sedan drog vi till Park Lane i tid för att undvika mycket köande (och det gick ju väldans bra för mig och Jim iaf, värre för de andra som tvingades så ute i en halvtimme... hehehe)
Vi röjjde på scenen på Parkan ett bra tag, tills Lina och Carro också joinade, utan Malin tyvärr, men var ganska snart tvungen att dra till bussen. Jobbade idag. Alltid lika jobbigt när man vet det hela utekvällen, att man skall jobba nästa dag.

Några utav många bilder från kvällen.









 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: