27november

trettondejanuari: Clock Always Runs fast

Kategori: Livet

Jag tror jag skulle behöva en sån här klocka.
Tid har vart min grejj förr, det är det inte längre... så tröttsammt. Försov mig imorse igen. SUCK. Tur att min mamma är en stand-in-väckarklocka. Det kallas också tidsoptimist. Det värsta är ju egentligen att jag är sen trots att min mobil redan går två minuter före. Och en såndär klocka lär man sig väl fort att den går tre minuter före. Men snygg är den iallafall.



www.gearcrave.com

Kommentarer

  • AT säger:

    Ska vi fixa varsin sån där klocka då kanske?

    Jag vet fler som har blivit heeelt sorgliga på att komma i tid...

    2010-01-13 | 15:00:34
  • Sara säger:

    En sån behöver jag med. Ställer alltid mina klockor före, men hjälper det? NEJ!

    2010-01-13 | 17:47:49
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: