27november

filminspelning.

Kategori: Praktik

För en vecka sedan var jag på filminspelning på Nääs, för Nääs Bomullsfabriken med Sould Reklambyrå där jag var med och var modell/skådespelare och tyckte till i fokusgruppen. Det var en jätterolig dag där jag fick göra mycket jag alrig testat på förut, och träffa nya människor och skapa nya kontakter. Jag berättade om det här förra veckan, men fick aldrig till ett bra bildcollage riktigt. Det var dessutom jätteroligt att träffa "the Souldiers" på Sould igen.

Nästa om en vecka ungefär skall andra filmen vara färdig för Nääs Bomullsfabriken, då jag självklart skall posta resultatet här på bloggen!

(Obs! för att se flerbilder från inspelningen för en vecka sedan kan ni kolla in på Soulds hemsida här:)



Nu skall jag med Mamma och Anna till Kungsbacka för att komma iväg lite bara vi, det är ju trots allt semester.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: