27november

Alexander McQueen.

Kategori: Fashion

Jag har alltid vart en sån som tar det tråkiga enfärgade. Men det där är ju riktigt ballt att blanda mönster. Det är svårt dock att inte få det att bli alldeles för mycket. Jag är jättedålig på att använda mönster. Jag har nog knappt något mönstrat i min garderob, förutom kanske något blommigt då. Kanske något leopardmönstrat möjligen. Men annars är det svart svart svart, grått, vitt, svart, svart.

Så målet är att hitta något snyggt mönstrat nu, i en hyffsad prisklass, Alexander McQueen är inte riktigt min prisklass om man säger så. Men coolt, det är det. Kanske ett par coola mönstrade byxor? eller nått ... någon som har något kul tips ?


Kommentarer

  • Cicci säger:

    Jag stod o tänkte på det med häromdagen, dags för lite mönstrat.. jag e lite små sugen på blommigt, men vette fan o jag hade använt det XD

    2010-06-12 | 14:34:08
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/
  • adina säger:

    svar; jo jag håller med dig ;)

    2010-06-12 | 16:17:52
    Bloggadress: http://addina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: