27november

Grattis Josefine!

Kategori: Livet

Jag har haft en helt galet intensiv helg, så det varit så har blivit dåligt med uppdateringen de sista. I Fredags tog den här söta tjejen studenten! Josefin som jag känt sedan ... jag var nästan ingen ålder alls känns det som. Då var jag i Onsala och var på studentskiva, alltid trevligt. Grattis Josefin!

Lördagen bestod av bad vid Näset och sedan bland det bästa jag någonsinn varit med om, Green Day på Ullevi. FY FASEN vad bra det var. Jag som vid slutet av högstadieperioden/början av gymnasiet nästintill dyrkade Green Day, fick min revansch nu, när jag inte kunde gå på den konserten de hade senaste i Göteborg. Nu fick man lite tillbaka för att man lärt sig de sista sex skivorna nästan utantill. Ja nästan alltså.

Det blev en hel del bilder, men inte hunnit rensa ut de bästa och tagit bort de 50 % som är helt kassa. Kommer senare.

Josefin har tagit studenten!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: