27november

Green Day.

Kategori: Musik

Här är lite bilder från den Gröna Dagen igår. Herrejisses så bra det var. Och det är helt sinnesjukt hur bra bra platser vi hade. Och jag kan stolt säga att jag faktiskt fick till riktigt bra bilder dessutom.
Jag tror det kan ha vart den bästa konserten jag varit med om. InFlames och The Hives är riktigt svårslagna, det skall jag medge, men jag tror faktiskt att det här slog det.
Green Day påminner mig om min högstadieperiod, där jag ofta kände mig ensam, det påminner om då jag stoppade i hörlurarna och kunde sitta och lyssna i flera timmar. Bara lyssna. Inte konstigt att man kan många av låtarna. För det är just därför jag tror att jag tycker det var så fruktansvärt bra, jag kan 90 % av alla låtar.
 
Här är iallafall några av bilderna, jag kan garantera att jag inte kommer kunna hålla mig ifrån att publicera fler. Jag är väldigt nöjd med dom, men så höll jag i kameran från början tillslut också. Jag har något visst behov av att fota 200 – 300 bilder varje konsert jag är på. Arbetskada kanske.

Jag vill inte att någon använder mina bilder utan att be mig om tillåtelse först.