27november

midsommar 2010

Kategori:

Fredagens högtid blev riktigt riktigt lyckad. Det blev fruktansvärt mycket spring för min del, eftersom det var jag som anordnade det hela, (med Elises hjälp att planera maten) och jag fick fixa och trixa med mesta. Mycket mat, roliga lekar tack vare Sofie alias Proppen, och framförallt var många av mina bästa vänner med!
De hela blev sedan ett sleepoverparty eftersom jag nästan bor vid världens ände och bussar inte exsisterar på denna plats. Sedan blev den en heldag idag i trädgården med sol, kubb, fotbollstrixning, (som jag verkligen måste öva mer på) och äta sill, sill och lite mer sill. Jag tror jag aldrig sett så mycket sill på en och samma gång i hela mitt liv faktiskt.
En liten bildexplosion på det så är det hela ultimat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: