27november

The Last Day.

Kategori: Praktik

Idag är det sista fredagen på Sould Reklambyrå. Det är lite sorgligt jag sitter här och uppdaterar facebookstatusen och twittrar för Nääs. Snart är det sommarlov. Eller mja. Sommarlov var ju att ta i. "Inte-sitta-lika-mycket-vid-datorn-och-jobba-mer-på-det-lite-mer-fysiska-jobbet-sommarlov!" Förhoppningsvis kommer det bli sol, bad fest och pressande i solen litegranna med. Det hade väl vart härligt?

Man vet inte vad som händer, men förhoppningsvis kommer jag tillbaka hit om inte annat för att hämta upp min 104- sidiga katalog, (som jag förresten fick mitt fjärde korr på just i denna stund, än släpper de mig inte) eller to bring som fika. Fika är bra.

För tio veckor sedan kom jag hit och var lite smått vilsen, förväntansfull och framförallt nervös att inte trivas eller vara ivägen. Men redan första dagen visade sig att jag hade hamnat bland ett riktigt härligt, spontana och glada grabbar och det är definitivt den bästa praktikplatsen jag haft hittills. Det kommer bli en svårslagen plats till nästa år.

Sould har vart mycket. Det har vart: Garden Party, Liftbrochyr, Filma, Nääs, Möten, Student-jippon strax utanför dörren, Chocklad (jättemycket) Facebook, Twitter, Skratt, Krånglig kaffemaskin, Spotify Spelningslistor, Bloggar och mycket mycket mer. TACK SOULD för en jättebra praktik!!

Kortet till inbjudningen till garden partyt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: