27november

jag ritar ingridienser.

Kategori: IP - KY Akademien

Det är svårare än vad man kan tro att få det sådär slarvigt ritat i datorn, inte perfekta linjer liksom ett jäkla pillande, det ur som man bara slarvat fram något, medans man i själva verket har suttit i en timme med en chokladkaka. Och btw. Valnötter är inte snygga, det ser ut som en torkad hjärma lite. Jag vet inte, får kanske slipa lite mer på den.

Men nu har jag iaf fått en grym ide till mitt recept, men hud vilken tid det kommer att ta. Jag skall alltid vara så jädra ambitiös. Men det är en bra egenskap. Oftast.

Praktik Update: Inte ett enda svar från någon jag mailade igår. Mellan 20-30 stycken ansökningar alltså. Hur sjukt är inte det? Dock har jag bokat in en praktik intervju, från ett företag som sökte praktikanter i vår klass. Låter inte som det allra roligaste, men det är bättre än inget, och jag skall söka vidare, har fått lite tips från min lärare nu, och jag skall dra i lite fler trådar. Det kommer att lösa sig det här.

I´m in a good mood.

Väldigt tidskrävande choklad.


En tidskrävande valnöt. Som ser ut som en torkad hjärna lite grann.

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: