27november

kärleken checkar inte in på mitt hotell iallafall.

Kategori: Livet

8-timmars jobb idag, sanslöst jobbigt att springa runt på hotellet som en galning när man inte är van vid det. Helt slut i kroppen! Galen skillnad jämfört med att sitta framför en dator hela dagarna. Man e rött men trött på ett helt annat sätt. Men i morgon är jag ledig!
thank God.

Men jag skall nog inte klaga, med tanke på vad Cherie vart utsatt för den här helgen. Hon vet vad trött är, det kan jag lova.

Hela dagen idag har jag gått och fantiserat om Barcelona, vart irriterad över småsaker som har med folk att göra och vart ganska så allmänt nöjd med livet. Ibland går det bara bra.

Nu skall jag kolla på fortsättningen av "Kärleken checkar in" Som jag inte hade fått nog av hotell, städerskor och ja allt de där. Jag kan ju drömma om att kan kärlek skall checka in någon dag.
Å andra sidan vill jag nog inte det, skabbigt att checka in där jag jobbar.
Man är ju inte till sin fördel i städkläder direkt.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Vi kapitulerar och ger upp nu Moa. Ingen kärlek kommer checka in har jag lärt mig. Haha!

    2010-03-22 | 10:09:30
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: