27november

livet börjar arta sig.

Kategori: IP - KY Akademien

Praktikintervjuerna went well, vi får se hur det blir, inget är färdigt än. Men snart. Fortsätt att hålla tummarna med andra ord.
Tog en tripp in till Zara, skulle jag aldrig gjort, för då kommer jag nästan aldrig ut igen, och när jag kommer ut igen gör jag det alltid en kasse rikare. Så även denna gång. Ett par ljusa slitna jeans, perfekt slitning. Jag kunde ju inte bara låta dom hänga kvar där, då skulle ju någon annan köpa dom.
Men öppet köp ett tag, så jag får väl känna efter lite, för egentligen har jag inte råd. Egentligen.

Och receptet går med bra. Livet går bra. Direkt till skolan efter intervjuerna och fortsätta, nu är det inte mycket kvar mina vänner. Bara den färdiga rätten, eller själva brownisen då, sen så är det DONE. FINISHED. HELL YEAH.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: