27november

a pink lipstick

Kategori:

En ganska ovanlig tisdag egentligen. Har jobbat från åtta till tre och sen blev det en liten sväng i stan för att köpa ett nytt läppstift och sen till 3 för att kolla upp vad som egentligen hänt med min mobil. Fuktskadad. Jättefuktskadad, vad svaret på det. Damn. Sämst.
Tur att den var den snygga biträdet som gav mig det beskedet, då kändes det lite bättre iallafall.

Men tillbaka till det viktiga. Ett rosa läppstift är tillagt i samlingen. Härligt. Jag blev helt inspirerad av en bild jag såg på Lady Gaga för ett tag sen, (inte det som e med i collaget) och bara kände att, ett sånt skall jag ha till helgen. Hade ju iochförsig ha det rosa Lady Gaga gör reklam för från MAC, bara för att, men vi sparar det till en rikare dag.



Jag köpte mitt på Åhlens för special pris 99:–. Asvärt.

Kommentarer

  • Sara säger:

    jag hade ett som var bäst, men jag tappade bort det. Precis som jag gjorde med mitt helt nya lipplumb :( Men rosa läppstift är så jädrans snyggt!

    2010-03-23 | 21:12:35
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu
  • Sara säger:

    Ja skorna är fina med, dock inte riktigt min stil ;)

    2010-03-23 | 23:48:02
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: