27november

Bloggtips! – Street Style 46.

Kategori: Livet

Jag har ganska länge funderat över varför det inte har funnits någon liknande Stockholm StreetStyle, The Sartorialist, eller Trendy Crew i Göteborg. Jag har till och med funderat på att starta en "Gbg got style" blogg själv. Men nu har jag hittat det, Det finns redan, och den är inte det minsta B heller, skitsnygg och cool.
Det roliga med den här bloggen är ju att det absolut finns chans att känna igen någon, man känner igen sig i miljöerna, och faktiskt, så finns det en chans att hamna med på bild själv. Hm kanske skulle anstränga mig lite mer till då vad jag har på mig när jag är i stan då.
Bloggen heter StreetStyle46 och det är också därifrån följande bilder kommer ifrån.





Kommentarer

  • Art By Tina säger:

    Den bloggen gillar jag. Håller med om att det är kul att känna igen sig där fotona är tagna, har inte stenkoll på göteborg, men lite koll har jag, bor trots allt bara en timme ifrån.

    2010-05-04 | 23:21:02
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Synd bara att den inte är uppdaterad detta året. Du kanske borde starta en trots allt? ;) Jag är med dig. :D

    2010-05-05 | 09:47:39
    Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: