27november

I see You.

Kategori:

En väldigt soft fredagskväll blev det med Avatar med en kopp kaffe samt med mor som sällskap. Satan så bra Avatar är. Jag hade glömt hur bra den var. Galet bra. Den har det mesta inbakat, kärlek, action, drama, komik då och då och tragedi. Men jag tyckte att det fattades ett par scener från när jag såg den på bio, eller är det bara jag som inbillar mig? Mycket möjligt.

Men det är ju inte alls samma grej att kolla på en liten tv med sämsta ljudet ever jämförelsevis med att kolla på Största salongen på Bergakungen med 3D och världens ljud system.  Låååååååååååååååångt därifrån.


Kommentarer

  • Marcus säger:

    Hahaha! Jag kollade också på Avatar igår, en fredagkväll, med morsan som sällskap! som sagt, liten värld.. :P

    2010-05-08 | 10:20:35

Kommentera inlägget här: