27november

long way home.

Kategori: Livet

Det tur att jag har en sån kort bit hem. Två timmar tog det att komma hem idag. Vaknade hemma hos Sofia imorse klockan halv 10, har mått bättre kan jag säga, men efter en stund rykte vi upp oss båda och jag hämtade mina grejer på Sould som jag lämnade där igår och sen blev det frukost på BK.


Festen igår blev helt kolossalt grym! Det regnade lite vid 17-tiden men sen höll det sig torrt hela kvällen. Bilder kommer på de senare, de krävs lite retuch på dom.
Festen i sig blev också riktigt lyckad maten var grymt god och räckte, drinkarna var goda, mycket folk kom och det blev helt enkel lyckat. Det blev en sväng till Lounge(s) med Öisare. En lögnare och ett stoneface. Men vilken minnesvärd och kul kväll de va. Vi gick barbenta hela kvällen och Sofia gick barfota hem pga. obekväma skor. Hej Sommar, inte en sekund för tidigt.


Jag och Sofia är lite bakis typ änna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: