27november

sociala medier.

Kategori: Praktik

Sociala medier har numera blivit en av mina större uppgifter här på Sould, jag skall nämligen göra facebook uppdateringar samt twittra om Nääs Bomullsfabriken med jämna mellanrum varje dag. Det är en rolig uppgift det är väldigt intressant med social medier, och fruktansvärt stort!

Det är nästan ett måste av olika företag och organisationer att ha en facebooksida numera för att kunna sprida sig och nå ut till sina medlemmar snabbt och lätt. Så var det inte bra för två år sedan. Vissa företag använder det helt klart bättre än andra, tex. är ASOS och H&M grymma på facebook uppdateringar. Det är målet för Nääs att också bli så.  Så jag tycker att ni allihop nu skall bli medlemmar i Nääs Bomullsfabriken Facebookgrupp! Om inte annat för att jag ber er.

Snälla?


Nääs Bomullsfabriken.

Kommentarer

  • Sara säger:

    av det jag fattade låter det roligt :) och jag ska bli medlem och följa ditt twittrande :)

    2010-05-27 | 21:44:12
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: