27november

springa springa.

Kategori:

Jag var hurtig nog att ta mig ut på en löprunda efter jag kommit hem efter en liten pratstund med Sofia (efter praktiken efter jag hade provar hela min garderob ungefär, fråga mig inte varför , det kändes bara kul idag att göra det).
En mil blev det, på 55 minuter, känner mig riktigt stolt faktiskt. Alltid när jag är ute och springer tänker jag att jag inte skall springa så längt, och när jag väl kommit ut, så fortsätter jag längre, längre och längre ... Men det är väl ett ganska litet problem egentligen. Värre om det vart tvärtom.
Nu blire duchen och sen hopp i säng medetsamma.

Kommentarer

  • Sofia Vienna säger:

    Herregud! Du borde verkligen känna dig stolt! Jag ligger typ och kippar efter andan efter fem minuter :P



    svar: Jaa, jag ska på Green Day! Ska du köa någonting? Vore trevligt om vi kanske kunde ses då eller någonting?



    Åååh, Rammstein är SÅ grymma live. Såg dom ju i februari och det var en av de bästa konserter jag varit på! (skrev jag det i den förra kommentaren? Känns som jag skrivit det förut, haha)



    Jag ska vara funktionär på Metaltown, Pier Pressure och West Coast Riot så jag ska på alla tre. FETT nice, och gratis också (:

    2010-05-19 | 09:23:36
    Bloggadress: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här: