27november

Starkt jobbat av Styrke.

Kategori: Musik

Så här i idoltider tänkte jag ta upp Tove Styrke som var men förra året i idol, som ganska nyss har släppt sitt debutalbum, som heter just "Tove Styrke". Varför komplicera till det liksom? Hur som helst så har hon galet snygga bilder och en grafisk profil som heter duga, ascool, modern och jag gillar dessutom musiken skarpt. What? Jag vet inte inte riktigt, men det känns inte som de andra idolerna. Visserligen gillar jag Agnes och henne har det ju gått bra för... Men jag tror det kommer gå bra för Tove. Ta en titt på hennes album på spotify här: och lysssna särskillt på debutsingeln, "One Light Moment"


Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag gillar också. I smyg.

    2010-11-27 | 00:13:10
    Bloggadress: http://kvinnan.blogspot.com
  • Sara säger:

    Fast jag måste ju säga att den låten som spelas på radion låter som någonting som kommer från "Stars are blind" skivan. Fast det kanske var hennes intentioner.



    Tack för igår för övrigt!

    2010-11-28 | 19:29:02
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: