27november

Blog-Awards på turné.

Kategori: Livet

Idag var jag visst anmäld till ett bloggevent, "Bloggawards på turne", som jag och Anna anmälde oss mest som en kul grej någon gång i våras. Hade heeeeeeeelt glömt bort det här tills slutet av förra veckan, så det var en liten lite halvoplanerad grej som hände mitt i veckan. Dock var det kanske inte världens happening, men lite goodiebags med ändå jättefina saker som nagellack och läppglans från Mybeline och hårvårds produkter från Schwartzkopf–Osis, samt kaffecheck från Waynes Coffe.
25% rabatt på Allt på BiKBok dessutom där eventet utspelade sig, så blev ett litet inköp för mig, en spetsbody för 150 spänn, helt klart godkänt, funderar på att använda den imorgon, om jag hittar nått som passar till.

Sen var de också några  av de "stora bloggarna" där, bland annat; Tyra Sjöstedt, och Andreas Wijk, men kände inte igen Tyra alls, Anna fick peka ganska övertydligt. Andreas dock kände igen, men han kommer ju från trakterna också. Han har vunnit pris för årets Svenska Modeblogg och Årets Nykomling. Han har dessutom bloggat för Veckorevyn och bloggar numera för kanal 5. Killen är 17 år, DET är imponerande. Sådana människor inspirerar mig.
Nu är jag otroligt blogginspirerand om inte annat.
En trevlig kväll med lillasyster Anna, glömde dock tyvärr kameran så fick bli utan bilder denna kväll. Men det går fler tåg så att säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: