27november

Shoppa Fonter.

Kategori:

Kom hem återigen efter klockan åtta på kvällen, börjar bli en vana nu. Jag vet inte om det är bra eller dåligt riktigt? Strunt samma. jag tycker det är så himla roligt att sitta och göra den här grafiska profilen vi gör nu, så det gör inte så mycket ändå, det är ju trots allt sådana saker jag annars skulle gjort på min fritid också.

Så vad gör jag på den lilla fritid jag har då? SHOPPAR FONTER! Dock gratis typsnitt, man är ju ändå student. Vill rekommendera den här sidan: fonts.com som egentligen är en sida där du kan köpa lite dyrare fonter. Men har också vissa gratis fonter och ibland är vissa varianter av ett typsnitt gratis. Helt klart värt om man designar mycket, finns mycket kul att hitta!

Registera dig bara så är det super enkelt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: