27november

Update: grafisk profil.

Kategori: IP - KY Akademien

Det börjar likna något! Idag blev det vara skola till klockan halv 18. Det tog mig Och Madde två timmar att vika och klistra ihop det här. Inte riktigt 100 % koncentration på fredags eftermiddagen kanske. Nu är det inte värsta superbilden från min iPhone i klassrummet. But well, U get the point.

Hade även ett enskilt samtal med min lärare idag där hon berättade goda nyheter angående mina betyg! Det gjorde min dag kan jag säga. känns jättekul. Men nu skall man väl egentligen inte ta ut något i förskott ... men det gör jag ändå.

Kommentarer

  • elina säger:

    jättefint!

    2010-10-30 | 09:47:19
  • Sara säger:

    Man ska ta ut lyckan i förskott, då simulerar man fram det hela och då kommer det hända. Och håller det ändå inte så har man iaf varit glad en stund, istället för att inte vara glad alls ;)

    2010-11-01 | 14:14:10
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: