27november

Daglig inspiration.

Kategori: Daglig Inspiration

Inspiration är bra. Vad hade man gjort utav de där tusentals inspirations hemsidor och idoler man mara kan drömma om att ens komma i närheten av? Målet är såklart att bli bättre, men man måste ju börja någonstans, att inspireras. Alla inspireras utav varandra, vissa kopierar rakt av från andra och kallar det att de har inspireras.

Jag har vissa bloggar jag besöker varje dag för att inspireras och att motivera mig själv till att bli bättre. Eller att bara googla bilder, tutorials, fräsiga logotyper eller fräcka outfits. Har ni några tips på inspirationssidor får ni gärna kommentera! Jag älskar dom alla. Eller ja, nästan iaf.

Och vad hade reklamare gjort utan Ads of the world ? Antismoking reklam är väldigt ofta bra och träffande. Om jag hade rökt hade jag nog slutat när jag såg den här. Eller ja. Jag hade nog slutat för längesen, men ja. Ni hajjar.

"It´s called suicide because it´s your choice"
Bildkälla: Ads of the world

Kommentarer


Kommentera inlägget här: