27november

Fika gör en glad.

Kategori: Livet

Lite trist i skolan idag, men sådant händer. Ganska ovanligt att höra mig säga det, men det är faktiskt sant. Sådan tur var, hade jag bestämt träff med Cherie efter skolan, som var på lika gott humör som hon brukar och dagen blev genast mycket bättre! Vad skulle man göra utan sina vänner? Ja Pauline, jag menar dig med!

Jag och Cherie gick och peppade Barcelona som det nu endast är 8 dagaar kvar till! Helt otroligt snabbt har det gått. Vi har kollade in allt vi vill ha och vill köpa i Barcelona, planerat hur vi skall få med oss allt hem, och framför allt, hur vi skall ha råd med allt vi vill göra. En fika på det och dagen var lyckad.
Är det någon som har något bra tips på Barcelona så är jag mycket tacksam, jag vill uppleva allt och lite till! Så nu gäller det alltså att plugga gärnet innan Barcelona så det inte allt en för stor förlust i skoltid när jag är borta.

Kommentarer

  • Pauline säger:

    Go du är. :)

    2010-09-13 | 21:16:30

Kommentera inlägget här: