27november

Packa.

Kategori: Livet

Idag hade jag en hejdå-lunch med Marcus som skall till Asien och Australien och Back-packa tillsammans med Christopher i Asien i ett halvår! Jag är inte alls avundsjuk ... inte alls ... Men känns konstigt att inte träffa de båda på ett helt halvår. Men de kommer ha grymt kul och Live the Dream. Man kan följa dom på deras resa på deras blogg: http://thebrotrip.blogg.se/ Det skall jag göra.
Saken är ju att de egentligen inte åker förrän på måndag, men då råkar ju jag vara i Barcelona, så det är ju inte ultimataste planeringen direkt, jag kommer missa vad som det ryktas om , kommer bli en epic avslutningsfest. Jag skall se till att festa ikapp i Barcelona tror jag.

Nu händer det mycket nu! Skall hem idag och färdigställa min packning och sen blir det en spännande äventyr imorgon på morgonen. Nu skall jag packa färdigt lite till innan jag åker! Och jag kan verkligen inte konsten med att packa ... hur svårt kan det vara?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: