27november

April april ...

Kategori: Fashion

Första april har jag hört. Har ni blivit lurade än? Det har inte jag blvit, vad jag vet. Än. Jag vet inte men finns det folk som faktiskt lurar varandra extremt mycket idag? Känns lite ... Old School.
Nu är det inte minsann många timmar till helg. Men skulle inte den riktiga våren komma idag? Hos Jill Stuart är det vår åtminstone. 50 tal, strumpor i skor, stora hattar och vippiga kjolar är väldigt hett hos Jill. Jag däremot matchar våren med en ny förkylning. Yes!

Kommentarer

  • DAISY säger:

    Åh tack så mycket!

    Haha det finns faktiskt folk som luras jättemycket, jag gick på att en full människa hade knackat på hos min kompis mitt i natten...fattar inte ens varför jag gick på det haha!

    2011-04-02 | 15:02:26
    Bloggadress: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: