27november

Robyn.

Kategori: Livet

Jag tror ändå att det kan vara en av 2010 års bästa låtar, och jag kan inte släppa den. Så otroligt bra. Tror ändå att iallafall hälften av Sveriges befolkning kan sjunga med raden "Just don´t Fall Recklessly, Headlessly in Love with Me". Okej kanske inte riktigt hälften. Så därför fick det bli en testa-effekter-och-filter-i-photoshop-bild.

Hade genomgång i skolan idag om alla nyheter i cs5 versionerna i Photoshop,, InDesign och Illustrator. Mycket bra fick man lära sig som gör att arbetet kan förkortas betydligt, sådan kunskap är alltid välkommen. För överigt har jag hela kvällen suttit och illustrerat av tre tomater med mesh-funktionen, vilket kanske inte säger alla så mycket ... Men ritat tomater i datorn typ. Skall ha det till portfolion jag så småning skall söka jobb med. Det börjar liksom dra ihop sig nu.

Bild: Jag, Moa Jansson

Kommentarer

  • Sara säger:

    Robyn är bäst, vare sig man kan sjunga med eller inte ;)

    2011-04-14 | 19:44:23
    Bloggadress: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: