27november

we heart it.

Kategori: Daglig Inspiration

Måndag idag. Efter en helg med tapas, Jonas, jobb och promenad med Cicci är jag väl lite taggad för en ny vecka. Mja. typ.
Inspiration och inspirations sidor är jätte viktigt för mig, och då menar jag inte bara design, bokstäver och mode kampanjer på bloggar som man kanske kan tro ... Utan inspration där man förmedlar känslor, vilket är galet svårt. Men min och även tusentals andra favorit inspirations sida är: weheartit.com. (länk) Där kan man bli medlem gratis och på ett liknande sätt som man på facebook "like:ar" en bild så kan man "heart:a" en bild. Jag kan personligen sitta i timmar och bara bläddra bilder på den här sidan. Och fyller min inspirationsmapp till bredden.

Här är några av mina favoritbilder. Jag kan liksom inte sluta titta på dom. Fast som sagt så har jag 9273562935 miljarder bilder till.


Kommentarer

  • Dennis säger:

    Ah....sidan är ju helt underbar, inspiration är ngt jag verkligen behöver just nu! Tack! :)

    2011-04-11 | 14:59:13
    Bloggadress: http://withyen.blogg.se/
  • Emma Hå | shoes and beyond säger:

    Jag har aldrig var på den sidan, tror inte jag kan hantera en så stor mängd inspiration på en gång :P haha



    //Emma Hå

    2011-04-11 | 23:04:37
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: