27november

Banners.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Ganska mycket av min arbetstid, går ut på att göra banners åt Nelly.com. Visserligen inte lika mycket nuförtiden som för ett par månader sedan. Men det händer att jag får in lite uppdrag då och då. Jag kan inte påstå att de är de roligaste uppdragen jag får, men det blit betydligt mycket roligare när jag får snygga image bilder att jobba med. Banners är okså ett exempel på varför det är kul att jobba med webb, man får se det live nästan direkt efter att man har producerat. Dessa banner ligger just nu på Styleby.nu, Amelia.se och Veckorevyn.com. Jag vet att det får många visningar per dag dessutom. Jag vet dock inte hur många tusen. Ibland kan det vara bra att stanna upp, och faktiskt tänka efter hur stora saker egentligen är man gör.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: