27november

Your Dream Wardrobe.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Detta projektet var ett rent helvete emellanåt. Trodde den aldrig skulle bli färdig ... Jag fick sitta timma ut och timme in och göra ett bildspel för att alla skulle förstår hur man sparar sin drömgarderob. Men tillsist blev det färdigt. En vinnare utsågs och efter många om och men, så är filmen färdig och de tre vinnarna avslöjas i en rafflande film. Jag blev gråtfärdig när man får se vinnarna gråta av glädje. Men å andra sidan är jag offantligt blödig när de gäller sådant här. Är ni lika blödiga som jag ?


Kommentarer

  • Sanne säger:

    Hej. Jag använder din grymma blogg design på min blogg, men jag får inte det att fungera förutom på framsidan. Vet du hur jag ska gå tillväga? Tack på förhand, Sanne.

    2011-12-22 | 10:08:33
    Bloggadress: http://sanneja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: