27november

Ett annat New York.

Kategori: Livet

Vet ni vad. Nu är det faktiskt bara idag och 2 dagar till, tills det bär av till New York. På riktigt. Herregud, jag kan nästan inte förstå. Känns som det var igår jag fick mitt kuvert med restiderna från Jonas. Hur som helst, tänkte jag tipsa om en en webbsida jag har hängt på jättemycket det senaste för att hålla koll på lite grejer man inte bör missa när man är i staden. Webbsidan heter "Ett Annat New York" och är en blogg som uppdaterar ungefär 3 gånger i veckan om resturanger, outlets, frukostställen, barer, nattklubbar, secondhandaffärer, museer helt enkelt allt mellan himmel och jord i New York.
Jag har vill besöka det här våffelstället, den här utförsäljningen och det här museet "American Museum of Natural History"  (Ja det är där en natt på museet spelades in!) som jag bland annat fått reda på genom den bloggen. Nice.

Våffelbilen! Bildkälla:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: