27november

Elle Februari.

Kategori: Editorial

Blev väldans glad när jag fick se att min Elle hade kommit på posten idag. Har inte haft världens bästa dag direkt och att sätta sig ner och drömma sig bort med Elle bland skor, kläder, karriär, matlagning och inredning med lite musik i öronen och bara få koppla bort omvärlden. Det var precis det jag behövde.
Månadens nummer här ett vårigt omslag med Kate Hudson och där finns bland annat ett reportage om Josephine Bornebuch, ett stort reportage om svenska stilbildare och en bildserie med världens mode ikoner som inspiration.
Nä nu blir det dags att lägga sog. Det är en dag imorgon också. Sägs det.
Pic by me.Förresten! Gilla gärna min bild på Weheartit

Kommentarer

  • Sara Johansson säger:

    Den gjorde min morgon! Hur får man upp bilderna där? :O

    2011-01-18 | 10:39:41
    Bloggadress: http://Sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här: