27november

Jag har skrivit på ett papper.

Kategori: Livet

Idag efter nelly åkte jag för att skriva mitt namn på ett viktigt papper. Ett andrahandskontrakt från 1 februari till den 1 september är kontraktet än så länge på. I en 2:a nära Redbergsplatsen. Och jag tycker att det är helt fantastisk underbart! Nu skall jag också fördjupa mig i lite inredning också framöver. Flyttlasset går om 2,5 vecka, så det blir ganska intensivt, men oj så roligt. Skall korta restiden med ca 2 timmar per dag till nelly och 1 timme om dagen till skolan.
Nu är det bara dags att bestämma mig för vad som skall inköpas, vad är viktigast, vad klarar jag mig utan, vad skall jag spara, vad skall jag slänga ... Mycket jobb, men bara roligt! Snart är jag inte ens stadsbo bosatt på landet, nu är jag snart en stadsbo bosatt i staden!
Får nog inte plats med en skovägg som den här dock ... tyvärr... men nån gång skall jag ha den.

Kommentarer

  • Sara Johansson säger:

    Grattis :) Gud så roligt!

    2011-01-12 | 11:11:25
    Bloggadress: http://Sarajohansson.nu
  • Maria [Fotoblogg] säger:

    sv; tack så jätte mycket. Bilden är tagen hemma hos mina föräldrar som bor i Dalsland. =)

    2011-01-12 | 15:17:15
    Bloggadress: http://mariaholgersson.blogg.se/
  • Elise säger:

    Om behöver du så har jag fyra äggkoppar och en pepparkvarn som du kan få. Utöver de tre knivarna och bordet alltså ;)

    2011-01-12 | 18:16:43

Kommentera inlägget här: