27november

nelly trend.

Kategori: Fashion

Idag är Sanna <läs hennes blogg här> som jobbar här på nelly på framsidan av blogg.se! Inlägget handlar om nelly trend som kommer släppas här på nelly i fabruari. Jag har sett flera av plaggen här på galgarna runt om på kontoret, och det ser mycket lovande ut kan jag säga, jag har sett flera plagg jag verkligen vill lägga vantarna på. Och nu när nyheten väl är ute, tänkte jag att jag också kunde lägga ut lite bilder från nelly trend. Priserna kommer vara låga (jag skulle säga lagom) precis som nelly-shoes linjen. Nått att se framemot i februari!

Kommentarer

  • Frasse säger:

    Gawd! Jag vill ha såna jeans han har på sig. Gief!

    2011-01-19 | 15:25:09
  • LISA säger:

    SVAR: Haha ja det har du rätt i! Fast dom är ändå snygga ^^

    2011-01-19 | 18:22:34
    Bloggadress: http://blogofmine.blogg.se/
  • Emma Hå säger:

    Av alla bilder jag sett hittills känns kläderna sådär, det enda jag verkligen fastnat för är de gula kilklackarna i lack. Där snackar vi godis för garderoben!



    //Emma Hå - emmahas.se

    2011-01-22 | 16:23:27
    Bloggadress: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här: