27november

newsletter w3.

Kategori: Praktik

Efter en riktigt rolig dag på nelly idag åkte jag för att träna lite bodycombat, (favoritpasset ever, fortfarande lika roligt) och nu har jag träningdvärk 2.0 efter 6,5 km på löpbandet igår. (inte kul) Så nu vet jag inte om jag kan röra mig mer den här veckan. Å andra sidan är det packning deluxe som står på schemat i helgen, så vet inte om jag får ta en paus i min träning ett tag nu. Inte bra.

Idag är det redan onsdag och nelly newsletter vecka 3 är skickat. Veckorna går fort. Den här veckan har jag gjort lite fler grejer i brevet. Jag är väldigt nöjd med matcha med "Matcha med Metallic"- delen och "Get the catwalklook"- delen var väldigt rolig att göra. Resten av jobbet är Elinas, den största delen. Vårat jobb tillsammans kan ni se här

Kommentarer


Kommentera inlägget här: