27november

newsletter w4.

Kategori: Praktik

Så var det onsdag och dags för att skicka ut Nellys nyhetsbrev igen, som jag och Elina har jobbat med sedan i fredags. Det blev ett långt brev den här veckan. Jag börjar komma upp i fart i produktionen och dessutom finns det så mycket nyinkommna vårkläder så man blir sjukt vårsugen och man vill ha med allt fint i brevet. Så i dag publicerar jag hela brevet! Om nill läsa brevet med länkar om ni skulle se nått ni gillar ...(vilket ni förmodligen gör, tro mig) Så kan ni läsa brevet <här> Och om ni inte redan gör det, så börja prenumerera nu!

Mina delar är: Bär med dig trenden, Orange Beauty, Get the High School Look, Time for Prom, Party More for Less, Accessoiera med Läder, Matcha med Transparent, Bestsellers och Fixa stilen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: