27november

Tio hundra.

Kategori: Livet

Det här är mitt tusonde inlägg på den här bloggen. På mindre än två år har det alltså blivit 1000 inlägg. Bloggen startade jag precis när jag började på min utbildning på KY-Akademien på Lindholmen hösten 2009. Jag började mest skriva om vad jag fick lära mig i skolan, och inspirerande saker. Det har hänt en hel del med både bloggen och mig sedan dess, även om jag fortfarande skriver om saker jag gör på mitt, jobb min fritid och inspiration. Men bloggen har definitivt gått mot mer mode mycket pågrund av mina praktikplatser, men också av ett underliggande intresse jag haft länge.

Jag får se vart bloggen tar mig härnäst. Har ett par gånger funderat på att lägga av, det tar mycket tid och kraft. Men så har jag dagar där jag tycker det är så fantastikt roligt, och jag har på något sätt ett behov av att dela med mig av saker jag inspireras av och på nått sätt hålla en sorts dagbok av vad jag gör och lär mig. Så länge det är roligt tänker jag fortsätta, och vem vet, det kanske blir ytterliggare 1000 inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: