27november

killbrev v30.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Idag är det onsdag. Den här veckan är lite speciell på Nelly, iaf på min design avdelningen. Det är jag här som jobbat i ca 1 månad ( Dock praktik i 2,5 månad för ett halvår sedan) och Åsa som har jobbat här i 2 veckor. Hej Känn ingen press. Men än så länge har det gått oväntat bra och jag kan nog mer än vad jag egentligen tror. Mitt ansvar föll även den här veckan föll bland annat på att göra killbrevet. Är nöjd, tycker faktiskt det blevv riktigt bra!
Om du vill läsa hela nyhetsbrevet kan du göra det här:

Kommentarer

  • Erica säger:

    Du är som vanligt grym på det där! :))



    Ja, det hade varit asmysigt att ses. (Såg dina kommentarer först nu, fail). Men nu har ju halva veckan gått redan och den enda tiden jag egentligen har är på fredag (på dagen) och på lördag (på kvällen). Vad ska du göra i helgen?

    Jag jobbar men kan som sagt hitta på saker efter jobbet. :)

    2011-07-27 | 17:31:49
    Bloggadress: http://evaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här: