27november

First Day.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Idag var första dagen tillbaka på designavdelningen på Nelly.com sedan praktiken, och ja det var nästan som vanligt. Fast den här gången fick jag ett stämpelkort och en mail. Visst har man glömt bort en del, men jag känner redan nu att jag snappar upp allting väldigt fort igen. Stressig vecka den här veckan –som alltid– och det finns mycket att göra. Det här kommer bli en bra jobbsommar, det känner jag på mig! Och jag har redan börjat lära mig klänningsutbudet bra.

Något som är roligt med Nelly är att det inte bara handlar om webb, Nelly har ju dessutom ett magasin. Även om jag inte jobbar med just det, skall ändå tidningen och webben stämma överäns. Och jag älskar ju tidningar ... Tidningen kan ni läsa HÄR

Kommentarer

  • Likemystyle säger:

    Åh vilket häftigt sommarjobb att få jobba på nelly! :)

    2011-06-21 | 11:34:49
    Bloggadress: http://hblogg.se/likemystyle

Kommentera inlägget här: