27november

Style By.

Kategori: Editorial

Var mycket trevligt att komma hem en sväng igår, men lika skönt är det faktiskt att komma hem till min lägenhet igen imorse. Och det känns väldigt skönt att jag känner så. Väl hemma hos föräldrarna så fick jag min Style By tidning som jag gått och väntat på att få ända sedan i måndags. Har nämligen inte fått tummen ut att adressändra än. Hehe. Men nu skall jag plugga en halvtimme till, sedan städa färdigt och sedan bär det av till Jönköping med StyleBy i högsta hugg till att läsa på bussen. Mysigt.




Kommentarer

  • Cicci säger:

    sv: Ja jag jobbar varje dag, men jobbar tidigt nästa vecka så slutar 15.12 (ja..det är så exakta tider haha) så e om du har tid runt den tiden typ, lite segt o åka fram o tillbaka till stan annars :p

    2011-03-19 | 00:57:21
    Bloggadress: http://johanssoncecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: