27november

12-timmars pass.

Kategori: Livet

Det blev ett 12-timmars pass idag på jobbet, fick 730 bollar att hålla i luften och 745 puckar att ta emot idag, det är galet mycket happenings på Nelly.com inom den närmaste framtiden!
Tiden flyger fram och arbetet är roligt, så jag har egentligen ingenting att klaga på. Fasen vad glad jag är att jag har ett jobb som jag tycker är så kul att jag inte med några större problem alls jobbar över till klockan 20:00 i onsdagskväll i Borås. Eller är det ett tecken på att man inte har så mycket vidare till fritid. Man kan ju välja lite där själv hur man vill se på saken.

Tack o lov jobbade även Carro över idag så fick en snabb skjuss hem till Göteborg och en snabb snabb middag bestående av knäckebröd ock ägg (lyxigt, jag vet) och tv:n för resten av kvällen. Händelserik dag, I know.

En inspirationsbild på det, på enligt mig snyggaste modellen: Anna Selezneva, för jag är en trött tjej nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: