27november

Skortrender s/s-12.

Kategori: Skor

Det går inte bara trender i kläder och skönhet naturligtvis går det trender i skor också. Därför är detta så kul, för hur många vet faktiskt vad som är hetaste skotrenden i vår/sommar? Jag äääälskar skor, (no shit) och såklart och vara uppdaterad i skovärlden också. Inte för att jag slaviskt följer trenderna direkt. Alls. Men jag älskar fenomenet med skor, och att man kan faktiskt inte ha för många. Jag vet att det är många som går med i mitt lag i denna fråga. Men varför? Varför är det så många kvinnor som älskar skor? De tankesätten jag har disskuterat med mina vänner, har varit att man kan ha en tjockisdag, då bara kläderna sitter fel. Skor passar ALLTID. Spelar ingen roll hur många bakelser eller hur många påsar godis man åt. Fantastiskt.

Hur som helst, dags för mig att presentar min lilla bloggserie: Skotrender s/s-12!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: