27november

5 dagar i Berlin.

Kategori: Livet

Efter 5 dagar i Berlin är jag nu hemkommen. Det var fem varma dagar med mycket skratt upplevelser och känslor. Har haft superkul, men som man alltid säger, det är ju trots allt skönt att komma hem. Lite bilder blev det såklart från resan, här är ett urval av dessa! På måndag börjar jobbet, men oj så taggad jag är! Och samma sak med bloggen, nu jäklar! Lite shopping blev det såklart också, men får bli en annan gång. Nu skall jag och Jonas baka en fet kladdkaka och sedan skall jag installera mig i soffan. 
 
En behövlig kaffe första morgonen.
Fin byggnad.
Frihets symbol.
Jag & Malin.
Fient.
Jag & Erica vid Brandenburger Tor.
Välbehövlig Crepê-paus.
Svamprisotto + rödvn = oslagbar kombo.
Att ta en starbuckskaffe.
Godaste pizzan.
Jag & Malin.
Erica & Malin.
Mysigt café.
 
Skydd från solen.
EInstein Kaffe.
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: