27november

Trend report I A/W -12

Kategori: a/w-12

Även om jag egentligen inte vill erkänna för mig sälv att vi går mot mörkare tider, så gör vi det. Idag har regnet smattrat mot rutan nästan hela dagen och jag har suttit och huttrat för mig själv med en kaffekopp näritillhands hela dagen. Det enda man kan faktiskt vara nöjd med är att höstkläderna börja trilla in i alla butiker och man kan hitta massor av fina grejer, för i ärlighetens namn tror jag höstkläder är min favoriter. Lager på lager, vackra dova färger och massor av snygga koftor och byxor. Jag som också älskar trender tänkte så klart också ta upp nåra trender inför hösten. Vilket kan vara kul att veta när man går in i en butik. 
 
Första trenden är vackert barock-mönster som kan appliceras på i stort sett vad som helst, kjolar ,byxor kostymer eller blusar. Gärna guldmönstrat över svart, titta gärna på de klassiska matador-outfitsen. För ultimat trendpoäng så bär det tillsammans med sammet och massa guld och glamour. Om du vill se mer av Barock trenden kolla in mer av Balmain och Dolce & Gabbana.  Fler trender kommer inom kort! oooh jag älskar den här tiden när man får njuta och planera vad man vill köpa på sig till hösten...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: