27november

Elle Galan.

Kategori:

Som vanligt när det är svensk gala, så klär få personer upp dig som man faktiskt borde när det är gala. Blev återigen besviken på vad röda mattan hade att erbjuda. Om jag hade fått gå på ELLE-gala (vilket jag skall göra nån gång) Hade jag klätt upp mig till tänderna. Som man gör på Golden Globe galan i USA (Tänkte publicera ett inlägg med det också snarast. Älskar Red Carpet) 

Här är iaf fyra stycken av desom jag tyckte såg allra shysstast ut på röda mattan, en del är inte superduper-uppklädda, men gör det med stil. Älskar Frida Gustavssons röda clutch från Valentino!


Kommentarer

  • Sara säger:

    Håller med, folk kommer vardagsklädda och det är värdelööööst! Ska med klä upp mig till tänderna, eller ja. Uppklädd och uppkläd, lär väl komma och se ut som Rebecca Simonsson 2. Haha.

    2012-01-16 | 18:45:08
    Bloggadress: http://finest.se/granberg

Kommentera inlägget här: