27november

Lady Gaga: Vanity Fair

Kategori: Fashion

Började den här måndagen med massor energi och känner mig sugen på att göra ett bra jobb 2012. Känns helt enkelt som jag har fått vila ut och varit ledig tillräckligt mycket för att vara taggad på att jobba. Dagen har jag spenderat med att samla in catwalk-bilder på vårens trender, och kolla in vilka märken som satsat på vilken trend i vår. Hur fick jag det här jobbet? Jag har betalt för att göra det. Ibland undrar jag hur det gick till. Hon med världens bästa jobb.
Någon som definitivt också gillar sitt jobb är Lady Gaga. Gillar den här fotningen med henne i februari numret av Vanity Fair väldigt mycket, speciellt foto nr 3 i tvättstugan. Gillar kontrasterna mellan glammigt/en aning trashigt.

Lady Gaga: Vanity Fair January 2012

Kommentarer


Kommentera inlägget här: