27november

The ultimate outfit.

Kategori: Daglig Inspiration

På bloggen tuula hittade jag den här outfiten, och blev kär! Så här skulle jag också vilja gå klädd på jobbet, till festen en dag på stan. typ jämt, Känns som det är en outfit för alla tillfällen. Sen var det ju dom där skorna. Som jag bara mest av allt ville ha när jag hittade dom på Zara. Men som student och väldigt ansträngd ekonomi för att prata fint, så fick jag avstå. Damn you Money! Mest av allt blev jag kär i byxorna, slappa men samtidigt väldigt stylish. Vill ha!

Kommentarer

  • My Beauty Secrets säger:

    men oj så vacker !!

    2012-01-03 | 21:56:26
    Bloggadress: http://mybeautysecrets.blogg.se/
  • Carro säger:

    älskar hennes tröja!



    Ja smoothies är ju SÅ gott!!

    Och ja, eller hur var det konstigt att det inte fanns några tranbär att köpa :P Det fanns inte många bär alls i frysdisken. haha. Många kanske köpte det till sina efterrätter på nyårsafton oså har de inte fyllt på än? :P

    2012-01-04 | 10:02:03
    Bloggadress: http://carolineannamarie.blogg.se/
  • Elise säger:

    Föll också för de där skorna från zara när jag såg dem i kenzaz blogg. Vill köpa dem men är osäker på om jag någonsin skulle gå mer än 100 meter i dem... har ju blivit så bekväm på senare dar. Palla höga smala klackar liksom ;)

    2012-01-06 | 14:39:05

Kommentera inlägget här: