27november

Min insta-vecka 28.

Kategori: Instaweek.

Sista veckan innan semestern var seg. Regn, regn och  mer regn och jag var riktigt trött på mornarna. Men det fanns också många ljuspunkter såklart. Jag fick ett vafyllt paket från Nelly och jag levde i stortsett på bananpannkakor. Den nya Elle trilla igenom brevinkastet, och Chrsitine serverade annanas-cheesecake till fredagsfikat. Jag fick även fixat mitt pass och åt världens godaste brunch på incontro med gott sällskap i söndags. Nu skall vi ta och se vad min första semestervecka kan erbjuda! 
 

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Haha jag har själv nyss börjat äta banan pannkaka och dom är ju förjävla goda:D kommer bli min nya crawing! De andra såg ju inte h'ller helt fel ut.. cheesecake och brunch!!! du verkar haft en helt ok vecka!:)

    2012-07-16 | 21:52:23
    Bloggadress: http://sanneri.blogg.se

Kommentera inlägget här: