27november

Den här veckan ...

Kategori: Livet

... har jag inte alls gjort lika mycket som förra veckan, Varför blir livet så mycket mer händeslerikt när det är fint väder? Kanske för att livet blir betydligt enkalre att leva där det är varmt och soligt . I don´t know. Jag började iaf vecka 22 med att stå och vänta på Carro som hade fått tag på Göteborgs mest noggranna tandläkare. Fortsatte med att bära mitt fina armband med berlocker, och fick ett litet härlig pepp meddelande på onsdag morgon (hemlig avsändare, men anar en viss Carro). På kvällen blec jag bortbjuden på en härlig tjej middag med Svamrisotto och hemgjordglass till efterätt. På fredagen lekte jag Kleopatra, och jag och Jonas lagade vegetarisk lasagne, som blev en rinnig version. I lördags somnade Zumbi på både mig och min bok när jag solade, och jag åt 7/11 godaste yoghurt glass.
Vecka 22 har vart en bra vecka, om än så gick den väldigt fort. Som alla andra veckor... Hoppas på lite varmare väder vecka 23, så kommer nog den bli bra den också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: