27november

Festival Chic.

Kategori: Mitt jobb på Nelly.com

Förra veckan fick jag uppgiften att ge grafik till en plåtning med festival-tema, då Fanny Lyckman, vår nya bloggerska på nelly.com, var stylist. När jag fick bilderna stod mitt kreativa sinne helt still, kom inte på en enda användbar idé på flera timmar. Så fick fortsätta jobba med annat. Men tillsist så lossande och jag kom på den här "färg-i-ramen-ideén" lite av en slump. Sedan ville jag naturligt vis ge den en slags logga, som kunde ge en ton till de övriga formspråket. Så blev inspirerad av H&M´s Fashion Against AIDS -logga. Fast lite cleanare. Här har ni en del av resultatet, och vill ni se mer och köpa plaggen i bildspeletkan ni göra det här: Jag är iaf supernöjd med den här! Berätta gärna för mig vad ni tycker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: