27november

H&M Sale.

Kategori:

Skulle kika in på H&M idag och upptäckte att de hade REA. Gick liksom inte att missa. Tyckte tillochmed för en gångs skull att det var en bra REA, och hittade en hel del jag hade kunnat tänka mig att klicka hem. Det blev dock endast den guldglittriga toppen från Marni sammarbetet, vet inte alls hur den ser ut på, men kan vara värt ett test. Kostade endast 399 kronor, och med rabatt kod på 50 kronor (kod 1825) så blev det nästan gratis. Jag försöker inbilla mig det iaf.
Här är iaf några av mina favoriter från rean. Haffa innan de tar slut! Gå till rean här


Kommentarer

  • Lina S säger:

    Tack :)



    Åh massa snyggt :)

    2012-06-08 | 17:36:10
    Bloggadress: http://linastrandh.se
  • Camilla säger:

    Jag lyckades haffa de bruna sandalerna i svart. Letade efter dem utomlands, men de fanns inte i min storlek.

    Lyckades även klicka hem en peplumtopp jag velat ha ett tag, även det nästan gratis!

    139 kr inkl. frakt. Haha!

    Jag gillar H&M, oftast galna priser på vissa saker. :)

    2012-06-11 | 09:15:43
    Bloggadress: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: